Μόρφου 8, Πάτρα
261 042 1221 - [email protected]

TEACCH

Το TEACCH χρησιμοποιεί μια μέθοδο που ονομάζεται “Structured TEACCHing” (Δομημένη Διδασκαλία).

Αυτό βασίζεται στις μοναδικές μαθησιακές ανάγκες των ατόμων με ΔΑΦ, όπως:

  • Δυνατότητες στην επεξεργασία οπτικών πληροφοριών
  • Δυσκολίες με την κοινωνική επικοινωνία, την προσοχή και την εκτελεστική λειτουργία

Τα τέσσερα βασικά στοιχεία του TEACCH είναι:

  1. Η φυσική δόμηση – ο τρόπος οργάνωσης του περιβάλλοντος.
  2. Το ατομικό ημερήσιο πρόγραμμα δείχνει στο άτομο τις καθημερινές του δραστηριότητες
  3. Το σύστημα ατομικής εργασίας είναι ένας τρόπος οργάνωσης μιας δραστηριότητας στο σχολείο ή στο σπίτι
  4. Η οπτική παρουσίαση των δραστηριοτήτων είναι ένα σύστημα επικοινωνίας, με το οποίο το παιδί μπορεί να γνωστοποιήσει τις ανάγκες του σε κάποιο άλλο άτομο.

Οι στρατηγικές του TEACCH μπορούν να χρησιμοποιηθούν παράλληλα με άλλες προσεγγίσεις και θεραπείες.